Vi er stolte af vores hundebure. Og vi gør alt for at sælge det bedst mulige produkt til dig. Men vi ved også at uanset hvor meget vi prøver – så kan der ske fejl.
Vi ved også at uanset hvor meget vi prøver at hjælpe med at finde det helt rigtige hundebur – så sker der fejl. Og det er der selvfølgelig også plads til her hos billige-hundebure.dk Vi er her for at hjælpe. Vælg her hvordan vi kan hjælpe dig bedst:
1: Jeg har en reklamation
Fejl opstår. Der kan ske produktionsfejl, og der kan opstå skader under transporten. Det er umuligt at fjerne fejl 100%, men når de sker, så skal vi selvfølgelig finde en løsning hurtigst og nemmest muligt.
Har du en reklamation, så skal vi bede dig kontakte os på hej@billige-hundebure.dk For nemmest at kunne hjælpe dig, så skal vi bede dig om følgende
A: Dit ordrenummer, kundenummer eller fakturanummer.
B: Så udførlig beskrivelse af reklamationen som muligt
C: Dokumentation for reklamationen i form af billeder eller video.
D: Dine kontaktoplysninger
Har du valgt et forkert hundebur, så kan du selvfølgelig altid returnere det. Vi tilbyder 14 dages fuld returret.
2: Jeg vil gerne returnere
Vil du gerne returnere din vare, så er det ikke noget problem. Vi giver 14 dages fuld returret, fra den dato du modtog din vare. Også selvom hundeburet har været samlet. Det er nemlig ok at du finder ud af at hundeburet enten ikke passer til din hund eller bil. Du kan herefter vælge enten at få pengene tilbage, eller få bytte om til en anden model (eventuel prisforskel modregnes). Returomkostningerne skal du dog selv betale når du benytter dig at din returret.
Adresse du skal sende til:
AA Import ApS
Industrileddet 13
4000 Roskilde
Dänemark
Tlf.: +45 60808090
OBS. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops. Du skal vælge en fragtløsning hvor varen bliver leveret på vores fysiske adresse:
Information du skal vedlægge
For at kunne håndtere din returnering nemmest og hurtigst, så skal vi – når pakken er send retur – bede dig sende os en email til hej@billige-hundebure.dk med følgende oplysninger:
- Dit ordrenummer / fakturanummer
- Årsag til returnering
- Track & Trace
Så kan vi hurtigt og nemt behandle din returnering :)